Page 43 of 44 FirstFirst ... 3341424344 LastLast
Results 1,051 to 1,075 of 1096

Thread: Star Wars Anthology Discussion

  1. #1051
    - - - - - Irish's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    10,266
    Weird! I checked an hour ago and it wasn't there.

    ETA: Just downloaded it! Thanks, Skitch!

  2. #1052
    good for health Skitch's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Neo-Ohio
    Posts
    12,493
    They must be really rolling out truly on the date. Man you guys about gave me a panic attack there LOL

  3. #1053
    - - - - - Irish's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    10,266
    HOLY SHIT AND NOW I'M WATCHING MANDALORIAN WOO HOO

  4. #1054
    good for health Skitch's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Neo-Ohio
    Posts
    12,493
    Damnit and I cant pick up the tab until I get my christmas bonus in about a month.

  5. #1055
    - - - - - Irish's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    10,266
    Only having 1 episode available at launch kinda blows ... because it turns out being a galactic bounty hunter is pretty fucking boring. (Favreau wrote this, so wtf?)

    I wanna binge so I don't notice or care how mediocre this show really is.

    On the plus side, the Dis+ service is ace. It's striking to see all of Disney's shit in one place.

  6. #1056
    Replacing Luck Since 1984 Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    33,562
    Quote Quoting Irish (view post)
    HOLY SHIT AND NOW I'M WATCHING MANDALORIAN WOO HOO
    Went to be at 8:30PM last night with the little one. Had every intention to stay up and watch this.

    Just Watched
    Nothing Until Black Widow

    Currently Playing | Played
    Tom Claney's Breakpoint ★★★

    TV Show Currently Watching | Watched
    Mandalorian (Favreau) ★★
    Jack Ryan (S2) ★★

    Currently Reading | Read
    Howard Stern Comes Again (Stern)


    Thoughts / Youtube / Film Diary

    Quote Quoting D_Davis (view post)
    Uwe Boll movies > all Marvel U movies

  7. #1057
    - - - - - Irish's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    10,266
    Quote Quoting Dukefrukem (view post)
    The Disney+ Android app doesn't appear to be compatible with my device. WTF?
    Yeah I checked last night & got bit by this too. Which is annoying as hell because Netflix and Amazon play on my Chromebook without issue, but for some reason Disney+ and Criterion won't.

    They put out an app which "isn't compatible" with my device, except my device is less than ~2 years old. WTF!

  8. #1058
    Replacing Luck Since 1984 Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    33,562
    Quote Quoting Irish (view post)
    Yeah I checked last night & got bit by this too. Which is annoying as hell because Netflix and Amazon play on my Chromebook without issue, but for some reason Disney+ and Criterion won't.

    They put out an app which "isn't compatible" with my device, except my device is less than ~2 years old. WTF!
    The app was fixed overnight. I think they just didn't release it to the Play Store or something.

    Just Watched
    Nothing Until Black Widow

    Currently Playing | Played
    Tom Claney's Breakpoint ★★★

    TV Show Currently Watching | Watched
    Mandalorian (Favreau) ★★
    Jack Ryan (S2) ★★

    Currently Reading | Read
    Howard Stern Comes Again (Stern)


    Thoughts / Youtube / Film Diary

    Quote Quoting D_Davis (view post)
    Uwe Boll movies > all Marvel U movies

  9. #1059
    - - - - - Irish's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    10,266
    Quote Quoting Dukefrukem (view post)
    The app was fixed overnight. I think they just didn't release it to the Play Store or something.
    Wait, where did you download it then?

  10. #1060
    Replacing Luck Since 1984 Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    33,562
    Quote Quoting Irish (view post)
    Wait, where did you download it then?
    Play Store. Just searched Disney+

    or if you have gmail you can install it remotely.

    https://play.google.com/store/apps/d...yplus&hl=en_US

    Just Watched
    Nothing Until Black Widow

    Currently Playing | Played
    Tom Claney's Breakpoint ★★★

    TV Show Currently Watching | Watched
    Mandalorian (Favreau) ★★
    Jack Ryan (S2) ★★

    Currently Reading | Read
    Howard Stern Comes Again (Stern)


    Thoughts / Youtube / Film Diary

    Quote Quoting D_Davis (view post)
    Uwe Boll movies > all Marvel U movies

  11. #1061
    - - - - - Irish's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    10,266
    Meanwhile: There's a rumor going around that Disney re-edited the Han/Greedo scene in "Star Wars" for Disney+.

    LOL, why they gotta fuck with the nerds like that? Poor Germain.

  12. #1062
    Replacing Luck Since 1984 Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    33,562
    Oh man, I'm gonna try and look that up now.

    Just Watched
    Nothing Until Black Widow

    Currently Playing | Played
    Tom Claney's Breakpoint ★★★

    TV Show Currently Watching | Watched
    Mandalorian (Favreau) ★★
    Jack Ryan (S2) ★★

    Currently Reading | Read
    Howard Stern Comes Again (Stern)


    Thoughts / Youtube / Film Diary

    Quote Quoting D_Davis (view post)
    Uwe Boll movies > all Marvel U movies

  13. #1063
    Replacing Luck Since 1984 Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    33,562
    Quote Quoting Irish (view post)
    Meanwhile: There's a rumor going around that Disney re-edited the Han/Greedo scene in "Star Wars" for Disney+.

    LOL, why they gotta fuck with the nerds like that? Poor Germain.
    Holy shit they did! They shoot at the exact same time now.

    Reference:


    Just Watched
    Nothing Until Black Widow

    Currently Playing | Played
    Tom Claney's Breakpoint ★★★

    TV Show Currently Watching | Watched
    Mandalorian (Favreau) ★★
    Jack Ryan (S2) ★★

    Currently Reading | Read
    Howard Stern Comes Again (Stern)


    Thoughts / Youtube / Film Diary

    Quote Quoting D_Davis (view post)
    Uwe Boll movies > all Marvel U movies

  14. #1064
    Sunshine and peace Wryan's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Charleston
    Posts
    5,427
    At this point, it's gotta be personal.
    "How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home wine-making course and forgot how to drive?"

    --Homer

  15. #1065
    good for health Skitch's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Neo-Ohio
    Posts
    12,493
    Am I the only one who doesn't care who shoots first?

  16. #1066
    Sunshine and peace Wryan's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Charleston
    Posts
    5,427
    "How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home wine-making course and forgot how to drive?"

    --Homer

  17. #1067
    Replacing Luck Since 1984 Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    33,562
    Confirmed here

    https://io9.gizmodo.com/the-han-shot...nge-1839802913


    Just Watched
    Nothing Until Black Widow

    Currently Playing | Played
    Tom Claney's Breakpoint ★★★

    TV Show Currently Watching | Watched
    Mandalorian (Favreau) ★★
    Jack Ryan (S2) ★★

    Currently Reading | Read
    Howard Stern Comes Again (Stern)


    Thoughts / Youtube / Film Diary

    Quote Quoting D_Davis (view post)
    Uwe Boll movies > all Marvel U movies

  18. #1068
    Replacing Luck Since 1984 Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    33,562
    New keeps coming in. Lucas apparently changed it before handing it off to Disney.

    Just Watched
    Nothing Until Black Widow

    Currently Playing | Played
    Tom Claney's Breakpoint ★★★

    TV Show Currently Watching | Watched
    Mandalorian (Favreau) ★★
    Jack Ryan (S2) ★★

    Currently Reading | Read
    Howard Stern Comes Again (Stern)


    Thoughts / Youtube / Film Diary

    Quote Quoting D_Davis (view post)
    Uwe Boll movies > all Marvel U movies

  19. #1069
    Administrator Ezee E's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Denver
    Posts
    28,122
    The only issue I have with any of it is Greedo's terrible, terrible aim. How's a bounty hunter miss that?

    Did he get a shot off in the original version? I forget.

    Last Black Man in San Francisco - *** 1/2
    Luce - ** 1/2
    I Heard You Paint Houses (The Irishman) - ****


    twitter

  20. #1070
    Moderator TGM's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    3,573
    Quote Quoting Ezee E (view post)
    The only issue I have with any of it is Greedo's terrible, terrible aim. How's a bounty hunter miss that?

    Did he get a shot off in the original version? I forget.
    Nope, Greedo doesn't shoot at all in the original version.

  21. #1071
    Administrator Ezee E's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Denver
    Posts
    28,122
    Quote Quoting TGM (view post)
    Nope, Greedo doesn't shoot at all in the original version.
    Then how far different are these two shots?

    Last Black Man in San Francisco - *** 1/2
    Luce - ** 1/2
    I Heard You Paint Houses (The Irishman) - ****


    twitter

  22. #1072
    Director Scar's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Tending Bar
    Posts
    7,264
    The original original is just Greedo blowing up from Han shooting him preemptively.
    Last edited by Scar; 11-12-2019 at 11:22 PM.
    I have a very busy head. I have inside voices that I have learned to contain.

  23. #1073
    Director Scar's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Tending Bar
    Posts
    7,264
    Go to just before six minutes:

    I have a very busy head. I have inside voices that I have learned to contain.

  24. #1074
    Administrator Ezee E's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Denver
    Posts
    28,122
    Quote Quoting Scar (view post)
    The original original is just Greedo blowing up from Han shooting him preemptively.
    Makes the most sense. Terrible awareness by Greedo can be justified, lol.

    Last Black Man in San Francisco - *** 1/2
    Luce - ** 1/2
    I Heard You Paint Houses (The Irishman) - ****


    twitter

  25. #1075
    good for health Skitch's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Neo-Ohio
    Posts
    12,493
    Quote Quoting Scar (view post)
    Go to just before six minutes:
    Yep, thats the way it is on my widescreen laserdisc. #brag

Page 43 of 44 FirstFirst ... 3341424344 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
An forum