Search:

Type: Posts; User: Skitch

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.21 seconds.

  1. Replies
    106
    Views
    6,311

    And to be perfectly clear, I don't think Cop Out...

    And to be perfectly clear, I don't think Cop Out would've been a good movie even IF Willis was all in lol. I sure am a Smith fan, but I'm also reasonable.
  2. Replies
    106
    Views
    6,311

    YES. Smith said at one point they were between...

    YES. Smith said at one point they were between shots and he was standing with Willis on sidewalk. A car drove by and a guy waved and shouted "Yipee kiyay mother fucker!" He said Willis said "Of all...
  3. Replies
    106
    Views
    6,311

    Smith has talked very publicly how much of an...

    Smith has talked very publicly how much of an asshole Willis was...some really shitty stuff...and then said "I'm not even telling you the really bad stuff."

    Willis then made that Rian Johnson...
  4. Replies
    106
    Views
    6,311

    No shit. Its sad.

    No shit. Its sad.
  5. Replies
    106
    Views
    6,311

    I'd bet it was low budget and Willis the huge...

    I'd bet it was low budget and Willis the huge star get, so he could do as he pleased.
  6. Replies
    2,245
    Views
    127,914

    I have it in my queue but I dont know that I can...

    I have it in my queue but I dont know that I can do it. I remember them wheeling the tv in to class and watching the whole thing live. Afterwards they turned the tv off and everyone went home early....
  7. Replies
    170
    Views
    5,040

    I only saw that for the first time in like 2019.

    I only saw that for the first time in like 2019.
  8. Replies
    106
    Views
    6,311

    He didnt. Most of the movie is first takes and a...

    He didnt. Most of the movie is first takes and a lot of scenes Willis refused to even shoot. Smith said it was all he could do to put the movie together because of such limited shots and Willis being...
  9. Replies
    24
    Views
    654

    Bruv... the laugh track? This is shit. I still...

    Bruv... the laugh track? This is shit. I still see how it may turn dark cool storyline, but right now its crap imo.
  10. Replies
    24
    Views
    654

    This might turn into something, but three...

    This might turn into something, but three episodes in, this is Star Wars Holiday Special level bad.
  11. I am Cartman, licking all the tears. But I...

    I am Cartman, licking all the tears.

    But I don't believe anyone who listened to that trash will ever walk away from it. Maybe 2%. Cult.
  12. Replies
    785
    Views
    33,461

    DAMMIT YOU RICH ASSHOLES I GOT NOTHING

    DAMMIT YOU RICH ASSHOLES I GOT NOTHING
  13. What? What are you referencing? As someone...

    What? What are you referencing?

    As someone who lives in the belly of the beast of people who wear Qanon shirts in public, everything ive seen happening these days is pure food/supply.
  14. Thread: Random Thoughts

    by Skitch
    Replies
    48,758
    Views
    2,752,801

    Now I've been told it's time to shave. This comes...

    Now I've been told it's time to shave. This comes after TWICE today I've plugged in the trimmer and it's been unplugged and put in drawer, because its "clutter", despite the 37 bottles of shenanigans...
  15. Replies
    12,450
    Views
    405,105

    Yep.

    Yep.
  16. Poll: I dont know one single detail about this movie...

    I dont know one single detail about this movie and auto-hate it because of the title. Ditto the 4 M word magda Marlene whatever movie from few years ago.

    Why yes, I can be triggered by petty...
  17. I'm not sure if that's worse or the like 14 hours...

    I'm not sure if that's worse or the like 14 hours of sleep I got last week. Both are misery.
  18. Replies
    12,450
    Views
    405,105

    Irving is a fucking lunatic.

    Irving is a fucking lunatic.
  19. Replies
    12,450
    Views
    405,105

    Clevelanders can be salty too. I totally...

    Clevelanders can be salty too. I totally understand what you mean. A handful are salty about LeBron, but the vast majority are so happy he brought us a championship that we wish him well. Kyrie is...
  20. Replies
    82
    Views
    5,214

    I dont usually play through a good/evil a second...

    I dont usually play through a good/evil a second time for both pathways and endings, but I think I beat the first two three times. Loved those games.
  21. Replies
    30,766
    Views
    1,120,349

    Fucking Speilberg can mouse and keyboard and I...

    Fucking Speilberg can mouse and keyboard and I cannot.

    *slumps away in shame
  22. Replies
    82
    Views
    5,214

    They made a third Infamous game? I didnt know...

    They made a third Infamous game? I didnt know that.
  23. Thread: Random Thoughts

    by Skitch
    Replies
    48,758
    Views
    2,752,801

    I didn't mind too much because me and this person...

    I didn't mind too much because me and this person bust each others balls like its our full time job, but it was so out of left field. He could've taken a dozen other ways to crack my ass other than...
  24. Thread: Random Thoughts

    by Skitch
    Replies
    48,758
    Views
    2,752,801

    I posted a pic on FB of my new dog lovin up on me...

    I posted a pic on FB of my new dog lovin up on me on the couch. Co-worker: Looks like a man with too much time on his hands. Bro, its 930pm and I'm sitting on the couch watching a little star trek...
  25. Thread: Random Thoughts

    by Skitch
    Replies
    48,758
    Views
    2,752,801

    Now you're gonna read that Barrett manual just...

    Now you're gonna read that Barrett manual just for fun.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
An forum